Gillar mig själv idag!

Foto: Privat


Jag känner mig smart, snygg, glad och tillfreds med det mesta. Jag har gjort det jag tänkt mig och det har gått utan större komplikationer (råkade spilla lite kaffe på min nya bolero). Undrar varför? Kan ha något att göra med att jag fick sova till halv 8 utan avbrott och sedan äta frukost i relativt lugn och ro innan jag promenerade till skolan. Jag gick till och med en extra sväng hem trots att det snöar lite ute. Det kan ju även vara så att min lilla shoppingrunda igår har gjort sitt till. De byxor jag har på bilden och den lila boleron inhandlades igår. Livet e gött idag med andra ord. I LIke!! Fler sånna här dagar tack.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Vad roligt! Jag är glad att du är glad:) Jag gillar verkligen bilden, det ser ut som att du är hur lycklig som helst. Ha det så bra och hälsa familjen så mycket från mig med fru! Kram syrran

2009-04-04 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0