Påskdagsmiddag

Det är ju roligt att få göra lite extra ibland. Här nere ser ni vad jag och min mor hittade på till påskdagsmiddagen vi hade igår. Jag och mamma ordnade förrätt och efterrätt och min äldsta bror och hans familj gjorde huvudrätten. Vi började med Laxtårta sedan år i Lammsadel och slutligen Dajmbakelser. Naturligtvis hade vi separata viner till de olika rätterna. Vi hade en alldeles utmärkt kväll och jag somnade vid 21 när jag nattade sonen. Ibland blir man ju bara sååå trött. Hoppas ni haft en minst lika trevlig påsk som jag.







Foto: Privat

I morgon åker jag och sonen tillbaka till stan och vardagen. Det har varit skönt att få ha lite ledigt, nu är det bara att ta tag i skolarbetet igen och lära sig statistik.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men shit om det är riktiga ägg i korgen - så måste jag få veta hur ni fått dem så fina!?

/Sarah

2009-04-17 @ 23:37:21
URL: http://sarahserenad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0