Sommarplaner

Jag missade att dagens föreläsning är framfyttad till 15 så nu sitter jag vid datorn och softar lite. En klasskompis tittar på resor och genast kom lusten att planera semester. Vi snackade lite och hon tipsade mig om ett ställe på Gotland där man kan hyra stugor eller lägenheter. Ska kolla vad sambon tycker. Det ser jättefint ut. jag lovar att släppa tipset till er när jag vet om vi ska dit eller inte. Är lite rädd att ni kommer att skynda er att boka så det inte finns plats för oss... :-) Någon som har lust att haka på förresten?

Jag mottager gärna tips på trevliga sommarersmål inom vårt avlånga land. Var brukar ni semestra? Vad brukar ni göra? Vad gör man när man har en tvååring med på semestern? Festivaler kanske inte riktigt fungerar då. Inte för att jag är någon van festivalbesökare och det skulle vara mitt första hands val när jag planerar semester men sambon passerar nog gärna någon festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0