1:a skoldagen.

Ja då var bollen i rullning... eller nästan i allafall. Nog fick vi lite skolarbete gjort även om mycket tid ägnades åt kaffedrickande och sommarsnack, men det är nog så viktigt. Man måste ju underhålla det sociala nätverket man har annars kan man ju finna sig själv helt allena en vacker dag. På tal om att underhålla det sociala så är jag glad att jag har vänner som är bättre än mig på det (i perioder iaf). Jag fick ett telefonsamtal från en kär vän som jag tänkt på en del den sista tiden men inte kommit mig för att ringa. Det var roligt att höra från henne och snacka lite om både viktiga  och oviktiga saker. Kram på dig!


Kommentarer
Postat av: Malin

O du som är så bra på att höra av dig... Själv suger jag på den punkten... :S

2009-09-01 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0