Lite gott å blandat

Städar för att vi ska ha kräftkalas ikväll. Vi ska ha fest med paj och hemgjord glassbomb. Ja å kräftor såklart men det antar jag att ni förstått.

Har ledigt från jobbet denna dag och tre till, SKÖÖÖNT!!, e så less på att jobba nu. Jag vill börja skolan igen. De två terminer jag har framför mig känns som att de kommer att bli så spännande, och lite jobbiga med högt tempo men det får jag ta. När jag gått ut kommer jag att ha med mig unika erfarenheter bara från dessa två sista terminer.

I övrigt har vi badat lite å lekt i parken lite å annat. C vill gå till dagmamman på lördagarna också. "Jag vill gå till Bitte nu på en gång". Det är mycket han vill nu på en gång för tillfället. Han har gjort framsteg på toafronten också. Numera så kissar han i toan och han kan komma upp alldelles själv, med hjälp av en pall. Så nu ska jag städa bort pottan och då slipper man hällandet och sölandet... Ska bli skönt.

Sedan har jag fått höra roliga nyheter men det tänker jag inte tala om vad det är..... Långnäsa.....Hihihi.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Sitter här med lång näsa och kommer att terra dig med min nyfikenhet

Glada nyheter ska man dela med sig av - dubbel glädje

Kramar

E

2009-08-22 @ 14:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0