Nu är det (snart) jul....

Julen närmar sig och pepparkakshuset (borgen) ligger i delar. Dammet samlar sig i hörnen och julklapparna lyser med sin frånvaro. Luciafirandet från växsjö går inte att se på svtplay, nåt fel, och inte fick jag vara med på sonens luciatåg med fika. Nu ska jag göra ett sista skol/jobb ryck till veckan sedan väntar lite ledigt. Det som förgyller mina dagar just nu är julkalendertittande och pepparkaksbak tillsammans med sonen. En och annan sångstund i sängen på morgonen är inte heller att förakta. Idag ska vi pynta borgen och se oom vi kan få ihop den.


Foto:Privat


Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att fler inte riktigt har tid att njuta av julefriden ;-) Här är det lite renoveringskaos, och en liten kille som befinner sig i 3-års trots. Pepparkakor ska vi försöka baka till veckan, första veckan på länge som jag inte har någonting inbokat. Kokade chokladfudge igår men den verkar vi få lov att äta med sked :-P Råttor har vi fått in i diskbänken, känns sådär lagomt kul. Men julklapparna är nästan klara iaf ;-) Blir bara klappar till barnen i år, annars skulle vi fått köpa närmare 30st och det var det ingen som hade någon större lust med.



Är det ett flick eller pojkdop ni ska på?



Kram

2009-12-13 @ 15:22:35
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0