Kaffesug men inga pengar

Dagen I-landsproblem. Jag sitter på skolan och borde läsa.... ja jag ska snart. Kaffesuget kommer krypande och jag tar upp min plånbok. TOM!! Alldeles tom, fatta. Jaha då kan man ju betala med kort tänker ni. Jo det kan man men då måste man handla för minst 30 kronor. Det blir för mycket kaffe. Ja  som sagt, dagen I-landsproblem. Jag kan ju vänta tills mina gruppolare kommer och kanske låna en peng eller handla kaffe till de samtidigt, då behöver ju inte jag var skyldig åsså kan man ha någon innestående hos dom till nästa kaffekris. Får grunna på det en stund. Ha en bra dag!!


Foto: Snott från nätet.

Kommentarer
Postat av: Jenny Hamberg

Här kommer lite försenade grattiskramar till caspian från oss 3! =)

2009-02-27 @ 11:40:45
Postat av: Mikael

Du har tur du som kan få "för mycket kaffe" för tretti spänn. Det är det minsann inte överallt man kan få.

För mycket kaffe kan ju göra en lite svag i knäna förstås men..... Ha en bra dag

2009-02-28 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0