Måndag

Igår var det måndag, jag vet, och idag är det tisdag. Igår hade jag en känsla av att jaga mig själv hela dagen. Jag började med att vara på Universitetet vid 8.15 för att läsa en bok på bibblen, men den gick ju inte att få tag på såklart. Läste i stället en artikel men höll på att somna mitt i. Kom vid denna tidpunkt på att jag hade något att göra vid 16 som krävde lite förberedelse och nervositeten smög så sakta på. Ja såfortsatte det och jag kom hem vid 18.30, käkade en supersmarrig kinainspirerad mat som stått sedan 17 och sedan var det bara att sätta sig och läsa lite igen. Trillade i säng vid 22.30, läste en stund och somnade sedan rätt snart. Hur kommer det isg att en sådan känsla av att jaga sig själv kan komma smygande? jag kände inte av den när jag började min dag men genast då mina planer inte riktigt gick i lås så kommer det en känsla av osäkerhet och stress. Mystiskt.
Denna  dag har börjat bättre men jag får se om denna känsla kommer smygande till lunch kanske. Man vet ju tydligen aldrig. Ha en bra dag mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0