Mellansnack

Sitter å har lite hål, eller egentligen skulle jag väl kunnat läsa lite, men å andra sidan så ska jag snart förbereda inför annat som jag ska göra. Ja lite mellantid helt enkelt. Kan ju sitta och filosofera lite, planera lite, ja det finns nog alltid nåt att göra. Min bror har varit på besök i helgen, det var skoj. Vi spelade Guitar Hero, får passa på när det är någon som vill spela med mig. jag och sambon har fastnat i nån låt och det är liksom ingé skoj när man inte kommer vidare. Och själv har jag fastnad i battle med djävulen.....ja ni kan ju gissa hur det går. Så det har med andra ord inte blivit så mycket spelat på sistone. Sonen gillar att vi har besök också, men han var lite skeptisk när jag la honom i vår säng igår när han skulle sova. Han somnar ju alltid annars i sin egen säng, och utan problem. De senaste dagarna har han i och för sig kommit till oss på natten så det är inget problem, men det var det här att somna i våran säng. Men det gick väldigt bra och vi har sovit gott.
På onsdag är det kalasdags. Tänk att han tänker fylla 2 år. Nu kommer en klyscha. Håll i er. Tiden går så fort, jag kan inte fatta att han redan ska fylla två. Så då var det sagt. Ha en fortsatt bra dag och vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0