Mycket nu!

Jag har sedan jag började blogga försökt skriva ett inlägg per dag, tycker att nog kan jag väl ta mig tid till det och så pass borde jag väl ha att skriva om. Men nu börjar det sina lite. Livet liksom tuggar på i sitt spår och det händer inte så mycket ordinärt. Kan bli lite vardagstugg ett tag framöver men jag ska försöka spica till det lite. Sedan tar det ju alltid slut på ström i Kameran precis när man ska ha den eller föra över bilderna till datorn för att kunna lägga in dem. Då kommer jag liksom av mig när det inte riktigt flyter på som jag tänkt.

Idag har vi städat. Sambon gick ut med C ett tag så att jag fick börja själv, vilket var skönt. Går ju lite fortare att torka och plocka när man inte har någon som går efter och "plockar" och "hjälper till". Sedan har jag varit på dansyoga och nu funderar jag på hur jag ska hinna duscha, lägga i nya sängkläder och titta på Nip/Tuk innan jag ska gå och sova i nån vettig tid. Just nu har jag fastnat framför snillen snackar, lite skojigt faktiskt. Man kan råka lära sig lite nya ord oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0