Skavlan

Har ni sett den nya talkshowen på SVT med Fredrik Skavlan? Han är ju genialisk i sina frågor och sammanfattningar av vad som sagts. Han har oftast en intressant blandning av gäster och intressanta diskussioner kan uppstå och  gör det oftast.  Igår var Sarah Symonds där, en kvinna som påstått sig ha haft ett förhållande med Gordon Ramsey, kocken från bl.a Hells kitchen och numera The f'' Word. Sarah har även skrivit en bok om detta ämne, att vara den andra kvinnan. Tydligen har hon flera erfarenheter av att var just den andra kvinnan. Men snacka om en människa som har dålig koll på vem hon är och vad hon förmedlar och/eller söker sig till. Hon satt och flörtade med Skavlan under intervjun och gjorde sexuella-/otrohets anspelningar mer än en gång. Här kan ni se intervjun med henne om otrohet. Det har gått fyra av åtta program och jag måste erkänna att jag har faktiskt bara sett delar av två av dem, igår såg jag dock nästan hela. Ett program jag kan rekommendera. Titta på de program som varit här på SVT play.


Foto: Klipp från SVT Play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0