Designen

Har försökt mig på att designa om min blogg lite. Det har ju inte blivit några större förändringar än men min vision är inte liten... Jaja nu kanske jag tog i lite men om man siktar mot stjärnorna så kommer man kanske till trädtopparna, eller så kan man ju tänka att det är lika bra att sluta drömma för det går å h*vete i allafall. Jag väljer nog att se det på det förstnämnda sättet. Jag har tänkt få in lite bilder i headern m.m. Men det kräver ju lite pill och tid. Åtminstone så är det inget som jag slänger ihop på en kafferast. Nämen om jag skulle använda mig av lite fler klyschor vettja. Vad sägs om övning ger färdighet eller man kan ju inte kunna allting. Hur som helst så kommer jag att försöka göra lite succesiva ändringar här och tar tacksamt emot kommentarer och synpunkter på hur jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0