En skapelse av min mor

Denna fantastiska tavla har min mor skapat. En nåltovad plupp som så småningom ska få sig  en ram också.

Nåltovad plupptavla skapad av min mamma.
Foto: Privat

Ja det var ju så att vi träffade ju ingen jultomte på jul utan vi fick besök av plupp istället. Han hade lagt ut ett snöre som vi fick följa och nog tyckte vi, sonen och jag, att det var spännande att följa den och se vart vi skulle komma. Det visade sig att mitt på snöret och i slutet så fanns det ett paket. Vi hade även hjälp av en kissemisse som också ville ta snöret. Vi får se om Plupp tänker dyka upp fler år, det var då roligt att få träffa honom och sonen har pratat om det en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0