Senaste inköpet till hemmet

Kolla in den här ljuskronan. Inköpt på Village här i Umeå. Jag fyndade då de hade en kampanj och sålde dem för  endast 149 kronor mot ordinarie 235 kronor. Jag köpte även svarta ljus till och tycker att det blev supersnyggt. Man kan även ha värmeljus i den om man föredrar det. Jag kan verkligen rekommendera ett besök på Village när ni har vägarna förbi, den ligger efter gågatan. De har mycket fina inredningssaker, hyllor, hallmöbler och annat smått  och gott. Plus i kanten för trevlig personal får de också och dessutom så var det inga problem att ta med en dvärgpudel in.


Kommentarer
Postat av: Märta

Är Isa och hälsar på?

2009-01-20 @ 07:21:06
URL: http://sunkliv.blogspot.com
Postat av: Ewa

Gud va jag saknar att bo i stan ibland, vilka fynd du gör!! kram kram

2009-01-20 @ 12:14:04
Postat av: Mattias

Snygg ljuskrona!! Bra val å bra fynd.

Kramis

2009-01-20 @ 20:10:59
Postat av: Ida

Det blir nog bara att prova skidorna lite i år, men han kommer kunna ha dem nästa år och möjligtvis längre också :-)

2009-01-21 @ 20:17:09
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0