Sonens rum

Här ser ni gardinerna som hänger i min sons rum. Jag gillade skarpt nyckelpigorna och jag ville inte ha gardiner med bilar eller små ponnyer el annat "tjejigt" eller "grabbigt". Jag köpte genast tyget och sedan sydde jag ett par kvällar och lyckades rätt bra med att skapa ett par gardinlängder. Lampan köpte jag på Myrorna för småpengar. Färgen matchar så bra tycker jag. Bården som skymtar vid sidan av fönstret är självhäftande och inköpt på Rusta och hjärtat i fönstret är skapat av min mamma. Aloe Vera blomman fick sonen på sin namngivningsfest förra sommaren.



Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Storebror

Så roligt att du har en blogg! Den ska följas:) Vill ni ha besök den 20 februari förresten? Jag ska till Jerker så tänkte jag kunde stanna hos er på vägen. Hör av dig om det passar:) Kram

2009-01-18 @ 18:41:52
URL: http://blog.schwed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0