Tapetspaning

Inpirerad av Husmusen var jag in och kollade på dessa tapeter från Your Wallpaper. Ja priserna ligger väl kanske inte i min klass men man kan ju alltid drömma och fantisera. Jag gillar speciellt tapeten Peek a Boo från kollektionen Pop ut och Barntapeten som man kan färglägga själv, då behöver man inte banna barnen då de ritar på väggen. Den jag visar här heter I Djungeln och kollektionen heter Paint n' Play.  De övriga tapeterna heter Layers of Wallpaper (pop ut kollektionen), Forrest of Trolls från kollektionen Scandinavian forrests och Big Love från kollektionen Love story.



Foto: Från Your Wallpapers hemsida.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja gymkort är inte billigt om man bor i en stad, jag har ju sån tur att arbetsgivaren betalar ;-)

2009-01-28 @ 22:27:26
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Märta

MEN man kan ju alltid köra en fondvägg och nöja sig med en eller två rullar... :)

2009-01-29 @ 09:18:29
URL: http://sunkliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0