Badbloggande

När man har en lite bärbar, snygg, smidig och allt annat bra, dator som jag har så kan man ju sitta och blogga lite var stans. Just nu sitter jag i badrummet och övervakar sonens bad. Han har snart vuxit ur sin badbalja och flyttar vi inte till ett ställe med badkar snart så lär det bli duschning framöver. Han ska simma nu och lägger sig på magen med händerna i botten, och ja då sticker ju fötterna ut över kanten. Inte lätt att simma då. Men nog har han roligt där han plaskar på och häller vatten över huvudet med hinken. Yoghurthinkar är bra till mycket kan jag tipsa om. Nä nu ska jag hjälpa honom tvätta håret så han blir ren och fin. Ses en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0