Bajsdebatt

Jag tog en liten omväg hem igår för att få mig en liten promenad på köpet, jag har ju kommit fram till att jag kanske inte ska börja träna på den nivå där jag slutade för ca. 2,5 år sedan. Hur som helst jag, min ögon fångade ännu ett fenomen i naturen som jag tvunget måste visa er. jag vet inte riktigt om det är något vackert som naturen skapat men det jag kan säga är väl att det åtminstone är ett inlägg i plocka-upp-bajset-efter-din-hund debatten.


Foto: Du glömde bajset! Vems bajs?
Taget med mobilkamera. Sprid den gärna vidare!!

Kommentarer
Postat av: Ida

I helgen åker vi till fjälls, måste passa på innan all snö tinar bort, för nu far den med en ruskig fart. Påskhelgen jobbar jag men är ledig veckan efter, åker nog upp till Borga på onsdagen (om det finns nån snö kvar). Nån sväng ska vi väl hinna ses iaf så grabbarna får busa lite, och vi surra ikapp :-)

2009-03-17 @ 15:36:29
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0