Halvtidsvila å lite bloggtid

Är ganska precis hemkommen från Leos lekland där vi varit i 3.5 timmar. Sonen har klättrat, åkt kana, cyklat (eller försökt iaf, han har lite för korta ben än), ätit pannkaka och sprungit runt. Själv har jag ätit en toast, druckit kaffe och faktiskt klättrat och åkt kana en del också. Det e ju roligt men det märks ju helt klart att ställningarna inte riktigt är byggda för min storlek, man måste vara rätt vig för att komma förbi på en del ställen. Nu har jag halvtid innan jag ska hoppa in i duschen och piffa mig för utgång. Jag har en förköpsbiljett till shlagerklubben men jag får se om jag går dit eller om det blir något annat ställe. De gånger jag varit där har det varit mycket folk, högljutt å stojigt. Ok jag vet att det är en dansklubb men lite måtta får det vara, det kan ju vara roligt att kunna föra en konversation också. Nu ska jag sluta gnälla och låta som en småbarnmorsa. Vi ses, i morgon kommer jag troligtvis att spendera i sängen, iaf fram till lunch skulle jag tro. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst är det lättsamt att gå ut när man bara kan gå utanför dörren och dessutom lämna pulkor och annat framme när det är dags att gå in igen. Helgen som kommer jobbar jag, så för vår del får ni gärna åka hemåt helgen efter ;-) Vi har en egenbyggd liten pulkbacke :-)

2009-03-09 @ 11:24:24
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Rossi

Sluta konversera och drick lite mera så har du kalaskul! ;)

2009-03-11 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0