Länge sedan sist

Har varit en del som tagit upp min tid och däremellann så har jag helt enkelt hamnat i någon sorts apati och inte tagit mig för att göra någonting. Men nu e jag här igen, får hoppas att det inte blir lika länge till nästa gång.

Idag dukade vi lite fint till middagen. Sonen hjäälpte till och här nedan ser ni hur fint det blev, han e verkligen kreativ och påhittig ibland.



Sedan var han tvungen att posera lite när han märkte att jag hade tagit fram kameran. Han  är en riktig liten linslus och när jag filmar honom då vill han titta samtidigt, vilket blir lite svårare, men det går. Då står han mest å flinar åt sig själv.


Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0