Leker med sina födelsedagspresenter

Här kommer några bilder på sonen då han är i full färd med att leka tillsammans med sin morfar. Huset e lite trångt för den sistnämnde men det går ju att lyfta på det och ta sig ut så det e inte helt kört. Sonen har faktiskt snappat upp när jag sagt någon gång att jag hade lite stor rumpa för att krypa in och ut i detta hus och det konstaterar han sedan själv ibland när någon haft problem att ta sig igenom dörren till huset. "Har för stor rumpa" helt utan värdering utan bara som ett konstaterande, e det inte härligt. Vad bekymmerslöst det var när man var liten.





I Present fick sonen en mycket fin kungakrona och kungamantel samt en kungastav som han enligt upphovsmannen ska använda för att utöva sin makt. Inte för att jag tycker att han behöver någon stav, jag tycker att han lyckas bestämma här hemma mest hela tiden ändå. Det är min äldsta bror och hans fru och son som skapat dem och sonen gillar dem skarpt. Staven går även att använda som brandslag eller skidstav.





Alla foto:Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0