Lite oinspirerad

Har ju inte skrivit så mycket på ett tag men jag har liksom ingen riktig inspiration. Jag vill ju att det jag skriver ska vara intressant, gärna roligt pch lite genomtänkt. För det går ju inte bara att skriva för skrivandets skull, eller?Det är det ju iof rätt många som gör har jag sett. Tänker då främst på alla dessa "modeller". Ni får gärna tipsa mig om nåt roligt att undersöka och skriva om.

Nu hänger jag i soffan och tittar på antikrundan samtidigt som sambon irrar omkring och letar efter sin snusdosa, snart börjar han nog klättra på väggarna, hihi. Lite desperat börjar han bli i blicken.

Sonen sover så gott. I morse till frukost var jag tvungen att ta tempen på honom och han hade strax över 38. Han fick alltså vara hemma idag och med lite alvedon i kroppen så har det knappt märkts på honom, lite trött bara. Jag hoppas att han är pigg i morgon för då tänkte jag ta med mig honom hem till mormor och morfar över helgen.

Nu hittade han snusdosan, den låg på bordet hela tiden, typiskt...

Sov gott mina vänner å trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Rossi

Du får gärna berätta vad du o C leker och gör på fritiden. Jag har sååå svårt att på komma på bra grejer att göra med A. Hon är ju hemma så mycket och har hamnat på ett riktigt dåligt och oinspirerande dagis. Vad kan man göra liksom? Idétorka här. :)

2009-03-30 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0