Long time no seen!!

Ja vad ska jag säga. Mycket att göra i slutet av terminen. Schemat var lite glest så jag tog på mig lite jobb men sedan vidade det sig att vi skulle grupparbeta. Inte helt lyckat om jag säger så, särskilt då vi alla har vissa fasta saker i veckan och dessa är ju knappast synkade med alla andra i gruppen.
Sedan lite måsten såsom ett besök hos optikern, de linser jag har (månadslinser man har dygnet runt) har jag använt säkert 2 månader. Ska till optikern i morgon.
LIte skoj har jag nog hunnit med oxå. Var å hälsade på en av mina vänner från högstadiet som fick sitt tredje barn för en månad sedan. Helcoll kille. På det dygn jag å sonen var där så hörde jag honom gnälla lite en gång, inte mer. Han är helnöjd med att ligga i sin babysitter å titta på vad som händer omkring, äter lite å sedan sover han så nöjd.
Våren har gjort sitt intåg här i stan sedan sist, tiden går fort.

Ja det var en snabb sammanfattning. Ska se om tid kanske finns framöver för att skriva lite å lägga in bilder. 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej hej!! Ville bara titta in och tacka för den helgen! Supermysigt att träffa dig och Caspian igen, Barnen tjatar om att fara och hälsa på er så jag hoppas att det inte dröjer lika länge nu till nästa gång!! Många kramar från oss!!!

2009-06-01 @ 09:54:23
Postat av: Anonym

nä nu... semester och tid hur mycket som helst

Åtminstone en och annan bild borde vi få se

Kramar

farmor Elisabeth

2009-06-30 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0