Över en vecka sen senast.

Inte mycket uppdatering här senaste veckan, ingen alls för att vara korrekt. Blir så ibland. Spenderade onsdag och torsdag iSundsvall vilket kan förklara en del. Sedan var jag rätt trött. Som student är man ju inte riktigt van vid att jobba 8-17 med en paus för lunch och en kaffe eller möjligtvis två under dagen. Men riktigt roligt är det, jag har fått använda mig av de flesta kunskaper och talanger jag har under dessa dagar och mer av den varan lär det bli, även det uttröttande.
Helgen har varit lugn, lite råkigt väder och inga större äventyr eller utflykter. Gjorde stekta äpplen till mellanmål i går, kan jag starkt rekommendera. Gröp ur kärnhuset ur äpplena så att det blir som ett hål/en skål. Fyll det  med smält smör, kanel och socker. Sedan  in i ugnen tills de mjuknat lite lagom. Vi åt hemgjord glass till som var kvar sedan sambons kalas. SMARRIGT värre.
I morgon väntar slutspurten på organisationsanalysen, gillar verkligen att det är slutspurten så jag kan få fokusera på annat snart.
Kanske får finbesök till veckan och eventuellt kan den komma att avslutas i lite kallare klimat men fjällen lite närmare.

Kommentarer
Postat av: Märta

Så du har också praktik? Jag dråsar i säng innan tio på kvällarna numera. Man blir ju helt slut av "normala" tider och tvådagarshelg! :)

2009-10-19 @ 10:42:22
URL: http://sunkliv.wordpress.com
Postat av: Storebror

Det är inte lätt för er studenter att jobba som vanligt folk! ;)

2009-10-20 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0