Idol 2009

Detta skulle kunna bli den första, och kanske den sista, säsongen som jag följer hela. Jag brukar tröttna efter slutaudition men eftersom det i år finns en tjej med som jag vet vem det är, som kommer från samma lilla samhälle som mig och vars mamma jobbat tillsammans med min pappa i flera år kanske jag kommer att följa hela. Hennes morbror köpte ju dessutom huset av mina föräldrar och jag tror att hennes syster bor i det nu, Vi e ju heltajta om ni frågar mig, praktiskt taget bästisar.....eller inte.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst känns det lite som man känner henne, men jag har vad jag kan minnas aldrig pratat med henne ;-)



Klart att du kommer få lösen, och de jag tänker på som inte kommenterar är alla som aldrig gett sig till känna, vilket borde vara en 40-50st. Jag är ganska värdelös på att ge kommentarer själv också tyvärr.



Kram

2009-09-28 @ 21:50:30
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

ahha ja kollar faktiskt inte på idol ;) allt bra?:)

2009-10-05 @ 13:38:04
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0