Skam.... den som ger sig.

Jag hade i och för sig annonserat om ett uppehåll men lovat vara tillbaka om en månad ungefär. Ja ni ser ju hur det gått. Nu har det gått närmare 6 månader.
Hoppas ni inte saknat mig alltför mycket. Det halvår som gått har bestått av bröllop, förlossning och mammaledighet. Sedan letar vi fbrilt efter en ny större lägenhet då vi känner att det börjar bli trångt på våra 73kvm.
Jag sitter nu med en tanke om att eventuellt byta blogghotell eller vad det kallas. Jag är inte helt nöjd med blogg.se.Det har strulat lite väl mycket  samtidigt känner jag att jag kan behöva en nystart för att hålla inspirationen till att blogga vid liv lite längre.
Jag håller er underrättade. Vi ses, hörs, läses.

Kommentarer
Postat av: Märta

Hurra! :)

2011-10-14 @ 17:47:53
URL: http://Muerta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0