Lördag i fest och mys tecken.

Hela familejn är inbjuden till namngivningskalas idag och sedan tänkte jag och fästmannen avsluta vår semester med middag på Tapas och en stund i Trädgården, som har säsongsavslutning. Jag ser framemot hela dagen faktiskt. Ska bli roligt att se hur de har ordnat med namngivningen. Vi hade ett namngivningskalas för sonen men jag har aldrig varit gäst på något. Och vad beträffar middagen så ska det mycket till för att den inte ska vara till belåtenhet. Det blir vår första middag som förlovade, lite speciellt känns det allt. Nu återstår frågan: "Vad ska jag ta på mig?", både på namngivning och inför kvällen. Dags att renska garderoben så jag ser vad jag har, eller hur :D Knappast idag!

Foto: Från tapas bar och deli, hemsidan. 



Hoppas ni får en trevlig helg med mycket kärlek och skratt.


Kommentarer
Postat av: ann-kristin danielsson

Mysigt ser det ut och är säkert gott.

Har äntligen satt mig ner och tittat i din blogg, och det är roligt att se dina tankar och funderingar om livet och framtiden. Vi på Rågv önskar dig och din familj all lycka. Har planterat nya blommor hos mor/farmor idag. Kram Anki

2010-08-16 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0