Slapparfredag.

Ja mest så men lite nytta har jag gjort. Alldagligt plock i köket och... ja det var det. Sedan har jag ägnat mig åt lite bröllopsplanerande. Jag har ringt om lokal och catering. Verkar som att vi kommit en bit på väg. Ska ordna så att vi kan åka och titta till veckan, kanske redan på söndag, får se.

Nu är det dags att fixa nån typ av middag. Har noll inspiration och kylskåpet är typ TOMT. Vädret är föga uppmuntrande och inbjuder inte särskilt till att ta sig iväg på en affär. Men karln har åtminstone kommit hem med vin, alltid nåt. Det blir nog klämihopmackor med vin till middag, sämre mat kan man äta.

I morgon kommer HM Konungen på besök, ja inte hem till oss men nära inpå. Invigning av Umeå östra står på schemat. Blir sannolikt en tur dit. På söndag kommer Zillah och Totte att vara där, invigningen är i dagarna två nämligen. Kanske går vi dit på söndag också med andra ord.

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0