+100%

Snacka om hyreshöjning!!!

Till våren, från och med NU, skulle jag hyra ett rum med handfat och lite möbler i Sundsvall eftersom att jag ska jobba där tre dagar/vecka ända fram till slutet av April. Vi hade fått höra att det skulle ske en liten hyreshöjning efter årsskiftet och att hyran låg, innan höjning, på ca:2000/månad. Idag ringer min vän och säger att hyran är på över 4000/månad. Snacka om CHOCK!!

Inte är jag villig att betala det för ett rum i korridor. Som inte ens har egen toa eller dusch. Herregud det får man ju en etta i centrum för.

Senaste timmarna har jag alltså ägnat åt lägenhets-/rumssökande. Någon som känner till ett lämpligt boende i Sundsvall under Januari till slutet av April? Med en hyra kring MAX 3500/månad och nära till stan eller sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0