2010

Så var det nya året här. Det anlände med ett stilla snöfall mitt i allt stoj och glam. Detta snöfall har i denna del av landet fortsatt hela denna dag. Hela balkongen är begravd under ett vitt täcke och utsikten är begränsad.

Det är populärt med tillbakablickar på året som gått. Detta är mitt 2009:

Till att börja med så fick jag min fina dator och började blogga. Med varierande frekvens och kvalitet.

Sonen fyllde två år. Det går så himla fort. Han har fått sig en cykel och lärt sig både att svänga och bromsa.

Sommar på Gotland. En härlig semester som jag gärna gör om. En fantastisk ö med mycket att erbjuda.

Sommarjobb. Blä, varför? Efter att inte ha jobbat på flera somrar så kände jag att jag BORDE nog jobba. Inte värst nödvändigt kan jag tycka så här i efterhand.

En höst som varit rätt hektiskt. Fördjupningskurs i Sundsvall, Organisationsanalys, Klientarbete m.m. m.m. Roligt, svårt, jobbigt, stimulerande, intressant m.m. m.m.

Året avslutades sedan med en jul hemma hos föräldrarna och en nyårsmiddag hos svärmor med bubbel och hummer.

Nu återstår att blicka framät och se vad det kommande året har att erbjuda. Vilket är svårt att sia om utan det är bara att spänna fast sig och åka med. Det lär innehålla både glädje och sorg, det kan jag nog lova.

GOTT NYTT 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0