Mycket tid vid datorn

Man kan ju tycka att jag skulle uppdatera oftare så mycket tid som jag spenderar vid datorn nu för tiden, i snitt tre timmar/dag, minst. Det jag gör, istället för att blogga är att bröllopssurfa. Ja jag tror att jag har besökt de flesta sidor som har bröllop som tema. Inte specifika klänningssidor eller så men mer allmänna bröllopssidor. Jag läser och läser och tänker och tänker. Planerna börjar ta form. Just nu väntar jag på en offert från en herrgård där vi tänker att det hela ska utspela sig, från vigsel till fest. Om priset ligger rätt känns det som det mest praktiska. Alternativet är att hyra lokal och fixa catering men det skapar behov av mer planering och eventuellt fixande med porslin, dukar, servetter m.m.

Det är mycket att tänka på. Men oooooh så roligt det är.

Kommentarer
Postat av: Märta

HAr ni något ungefärligt datum i åtanke? Vad kul det låter att sitta och bröllopsplanera!

2010-07-28 @ 21:58:15
URL: http://muerta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0