Bara att ladda om

Idag informerade jag chefen om mitt välsignade tillstånd, jo hon hade tänkt att kanske, det syns ju rätt bra nu (särskikt när jag står upp). Men nog var det några på jobbet som inte hade uppmärksammat min växande mage. Jag som trodde att jag var rätt värdelös på att dölja magen.

Pratade med chefen om jobb. Som det ser ut nu så är det rätt svårt att få komma sig till Umeå. Problemet är att de på BUP i Umeå har egen personal som går på begränsade vik, när de går ut söker de givetvis en tjänst som kommer ut. Vilket innebär att jag konkurerar mot legitimerade psykologer som har erfarenhet från den verksamhet som söker personal. Det blir svårt.

Så nu är det bara att ladda om och jobba på så länge kropp och själ håller. Förhoppningsvis får jag må bra och inte bli allt för påverkad av pendling och tidiga mornar. Det handlar om ca. 4 månader, det ska väl gå bra eller hur? Bäbben sprattlar då på som attans och verkar må alldeles utmärkt i dagsläget.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0