Sista dagen på jullovet

Sitter i en fotölj och läser bloggar. Har tittat på dirty dancing 2, inte lika bra som den första men helt ok. Något överraskande dock att Patrik Swayze var med i denna filmen, dock har han en mindre roll.

Jag tror att jag lider av söndagsdeppressioner, eller så hänger det samman med att det är sista dagen på ledigheten. Känner mig allmänt lite loj och skulle helst bara ligga i soffan framför TV:n hela dagen, trots att det knappast blir bättre av det.

Igår var vi på bio, Cornelis såg vi. En film jag rekommenderar. Sjysst musik och en historia som är helt ok. Inte för mycket av "slumlivet" samtidigt dom det inte undanhålls. Jag tycker att de har fångat Cornelis många sidor. Han var ju inte bara trubadur utan även far ochh äkta make, mer än en gång visade det sig.

Nu ska vi snart äta kina och sedan blir det soffan och sängen. I morgon blir det att stiga upp vid 06, sovmorgon med andra ord... ja för annars när jag jobbar måste jag ju kliva upp vid 04.30.

Trevlig söndagkväll på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Märta

Har också min första riktiga arbetsdag imorgon och det känns lite konstigt. Mest soffslappning hela kvällen, liksom som för att utnyttja ledigheten totalt. Men det blir ju säkert bra när man väl sitter där imorgon, det är ju bara tanken på det (och framförallt tanken på att gå upp tidigt) som känns lite jobbig.



Vi hade också tänkt att gå och se den filmen, fint att ni tyckte att den var bra! Får se till att de blir av att vi kommer iväg bara.

2011-01-09 @ 19:50:21
URL: http://muerta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0