Tulpanens dag

Ja det är tydligen den dagen idag. Inte har jag någon lust att ta mig ut så jag får nöja mig med bilder på tulpaner. Däremot har jag lyckats ta mig för att städa ur sonens garderob. Det låg kläder i storlek 80 kvar, i dagsläget är han uppe på närmare 110. Det är ett tag sedan det gjordes sist med andra ord. Sedan var det diskning på schemat. Sonen kommer då med en CD på fingret och frågar "Vil du lyssna på den här medan du gör det där?" Visst säger jag. Så idag har jag diskat till Alfons Åberg, sago CD, inte fy skam. Visst är det härligt när någon visar lite omtänksamhet. 

Njut av dessa tulpaner och glöm inte bort att bara vara ibland.








Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för tulpanbilderna och du, det är roligt att du är igång igen med bloggandet. Sköt om dig och må bra - det där med jobb ordnar sig så småningom

Kram/E

2011-01-15 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0