Det rör på sig

Inbjudningskorten är så gott som klara. Ska stoppas i kuvert och skickas iväg. Foton på skapelserna kommer när de anlänt till gästerna.

Har bokat en tid på högtidskläder, tänker att jag går dit och provar lite. Får se om de har ngt jag fastnar för direkt, i rätt prisnivå. Lutar mot en av klänningarna från Änglalikt annars.

Frågade på en blomaffär om snittblommor att beställa till bröllop, om de hade ngn katalog eller dylikt som man kan få titta i. De ville att jag skulle gå in en vardag och prata med den som beställer blommor. Det lät som att det kunde vara lite svårt att få beställa precis vad man vill, man får ta det som finns lät det lite som. Får gå dit och höra mig för en vardag helt enkelt.

Ny beställning från Panduro. Dags att börja skapa festprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0