Frågor angående festprogram

Lånade mig lite festprogram för inspiration. Oooh så skoj. Designen på omslaget är klart, naturligtvis matchande med inbjudningskorten. Men det där med innehåll. Nu undrar jag lite vad du tycker. 

Sånger för allsång: JA, absolut eller NEJ, inte nödvändigtvis.
Pyssel och knåp: JA, ngt ska ju gästerna ha att göra eller NEJ, vem har tid med det under middag och fest.
Närmare presentation av brudparet med "livshistoria": JA, rolig kuriosa eller NEJ, känner inte gästerna brudparet redan?

Tips om innehåll i festprogram mottages tacksamt.


Kommentarer
Postat av: Linnea (Roines blivande fru)

När jag nästan gett upp om några nya spännande blogginlägg bara rasade det in nya! :)



Ang festprogram, smaken är ju som baken (minst sagt) men frågar du någon som gått på väldigt många bröllop är väl det som räknas som "vanligt innehåll" något som kanske blir lite trist i längden eftersom många har samma typ av innehåll i festprogrammet och man känner sig mättad. Går man däremot inte på bröllop så ofta kan det vara kul att läsa om hur brudparet träffades, göra "knep & knåp", läsa om tokiga saker barn sagt osv. osv.

Jag har suttit och grejat lite med vårt festprogram senaste två veckorna, min vision var ett tunt festprogram utan "onödiga" grejer men det blir verkligen Många sidor i och med gästpresentationen vi skall ha!

Ang. allsång så tror jag att man måste se till sitt eget intresse för det och vill man ha det så får man hoppas att gästerna vill sjunga lite, inte så kul om man knappt får igång sången men förhoppningsvis bjuder alla till även om de inte gillar allsång :)

2011-02-24 @ 10:20:41
URL: http://vadskaminbloggheta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0