Viktnoja

Nu börjar arbetet med den obligatoriska viktminskningen så man kommer i klänningen. Ja för det har jag förstått är viktigt efter att ha bläddrat i bröllopsmagasin (bara två förvisso, men ändå). Reklamen i dessa tidningar består av ringar, kläder, brudbutiker OCH tusen olika sätt att tappa kilon på. Det är gym blandat med viktminskningsbars. Som man brukar säga, alla sätt är bra utom dom dåliga. Jag tror på promenader, simning och mindre portioner mat. Det är enkelt, se bara till att förbruka mer än du stoppar i dig. Således ska detta prövas, inte enbart för att jag ska komma i en klänning utan även för mitt almänna välmåendes skull.

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0