Beställning av dekorationssaker

Internet är bra när man inte orkar ta sig ut å springa runt i en massa affärer. Sedan finns det ju inte riktigt allt man kan tänkas vilja ha i de butiker som finns i stan.

Jag beställde saker från myHeart.se. De har massor av bröllopsdekorationer m.m. till salu. Sjysst feedback med mail där jag nu fått veta att mitt paket är skickat, snabb leverans med andra ord. Det var i söndags jag gjorde beställningen. Jag måste få säga att jag dessutom hade sån tur att alla saker i ljuslila var på rea, vilket ju går att fundera över.
Antingen är jag fruktansvärt ute helt enkelt eller så är universums krafter med mig. Vad tror du? Jag struntar i vilket men är nöjd med, och känner mindre skuld, över att priset var lägre. Aldrig fel.

Var precis in på myheart och det visar sig att denna vecka är det billigare pris på de ljusblå produkterna. Förra veckan var det alltså ljuslila, det var i sista stund jag var in med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0