Om en vecka...

Ja nu är det upploppet kvar. Inatt hade blivande maken sovit lite dåligt. Han hade nämligen drömt om bröllopet, att saker inte gått som planerat. Det gjorde jag för flera veckor sedan. Han börjar känna av lite stress med andra ord. Bra tycker jag, då vet jag att han kommer att göra det som behövs.

Kvar att göra är ordna spellista och fixa det sista med festprogrammen (presentation av gästerna, skriva kort om vigselcermonin och fixa tallappar).

Under kommande vecka ska slutlig beställning hos cateringen göras samt ringa vigselförrättaren för att samprata om vigseln. Sedan hämta nyckel till festlokal, blommor, dricka, tårta m.m. så klart. Allt det som ska göras sista veckan. Förutom det så ska jag till Face för ansiktsbehandling, en tur till barnmorskan och sedan ska klänningen provas efter in- och utsyning och tas upp. Hoppas den passar, såg rätt roligt ut i onsdags när jag var dit och provade med stormagen i alldeles för lite klänning. De tror att de behöver BYTA ryggplattan till en större, det räcker alltså inte bara att flytta den.

För övrigt har vi ordnat med musik till vigsel och diktläsare, ännu något att stryka från listan.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu är det inte länge kvar!! Det kommer att bli så vackert och fint!!

2011-04-27 @ 20:10:32
Postat av: Linnea

Det var verkligen trevligt igår! Idag mår man som man förtjänar, rent uruselt, faktiskt :D Var minst sagt dimmig där i slutet så jag hoppas att jag iaf hann säga hejdå innan vi for!! ;)

2011-05-01 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0