Beslutsångest

Nu har jag varit och provat fler klänningar. Det e ju helsvårt att bestämma sig. Och hur mycket kan det vara rimligt att lägga på en klänning som jag ska ha en dag och sedan aldrig mer. Dessutom tror jag att den kan bli svårsåld då den kommer att ha en speciell form, utifrån att magen ska rymmas.
Provade Nixas 11107F, bild finns på denna sida. Den sitter fint över magen, går att ta ut lite till, har snörning i ryggen och med brodyr på höger byst och sedan ner på från vänster sida och över klänningen. En del av brodyren kommer att liksom rama in magen. Jag tycker egentligen bättre om denna än de andra jag provade tidigare, bilder i tidigare inlägg. Men priset ligger ju en aning högre, i allafall än den cremefärgade, men med tanke på brodyren och tyllet längst ner så trodde jag att den skulle kosta mer.

Tanken om att hyra finns ju också. Jag tror dock att det blir svårt. Dels vet jag inte om någon av de modeller som finns att hyra passar för att ha en gravidmage i, sedan vet jag inte om de är så angelägna om att hyra ut då det behövs en sådan specialanpassning av klänningen. Sedan är det så att det "bara" kostar ca.1500-2000 mer att köpa mot att hyra.

HJÄLP MIG!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej gumman! Jag tycker den var jättefin! Härlig brodyr. Kram

2011-02-09 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0