1:a provningen

Hade tid hos Änglalikt idag. Mycket trevligt, fantastiskt serviceminded. Jag var lite rädd att behöva gå därifrån med en insikt om att vara tvungen att köpa en mammabrudklänning á la tältvariant. MEN så är icke fallet. Jag kan gladeligen informera om att det är möjligt att ha en vanlig brudklänning, med reservation för vissa modeller. Jag provade några klänningar och två av dem fungerar trots att de inte är specifikt mammaklänningar. De har båda drapering under bysten och det går att, tydligen relativt enkelt, sy in snörning i ryggen. Dels tycker jag det är väldigt snyggt, sedan så ökar det möjligheten att få en bra passform då det går att justera lite extra kring magen. Den ena är cremefärgad och den andra är vit. Vilket tycker du är snyggast? Motivera gärna.

Tyvärr glömde jag ta fram kameran när jag hade klänningarna på mig men jag tog ett par foton innan jag åkte.

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillade verkligen broderiet på den vita, svårt att säga vilken som är finast utan att se dom på :)

2011-01-26 @ 19:05:40
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0