VÄLKOMMEN!

De inlägg som föregår detta kommer från min andra blogg, lenaelisa.blogg.se. I den bloggen skriver jag om lite allt möjligt. Jag tänkte nu att det kan vara roligt att ha en renodlad bröllopsblogg där jag även kan samla länkar m.m. Jag antar att det är fler därute som planerar bröllop och kanske kan jag inspirera någon och själv få tips och ideér. En annan smart sak med en bröllopsblogg är att det finns möjlighet att lägga in länkar till hotell, vägbeskrivningar och annat som gästerna kan vara i behov av. Adressen till bloggen kommer alltså att stå i inbjudan så kan alla hitta hit och jag/vi kan informera våra gäster om eventuella ändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0