Huslig? Jag? Ibland så...

I måndags så kokade jag sylt, gjorde egen musli och lagade potatis och purjolökssoppa. Sedan igår så bakade jag eget pitabröd till maten. Jodå, jag kan bara jag vill. Jag har även upptäckt att det är ett utmärkt tillfälle att lyssna till ljudbok medan man donar i köket. Mycket trevligt om ni frågar mig. I går kväll så hade jag fullt sjå att komma på något att göra som tillät att jag lyssnade på ljudbok samtidigt, var som inne i boken och ville lyssna lite till. Det slutade med att jag satt i köket och löste sudoku.  


Kommentarer
Postat av: Märta

Åh, jag vill också ha en ljudmaskin i köket. Så tråkigt att stå och diska och inte kunna lyssna på typ musik eller så för att stereon OCH datorn är inne i rummet. Iof så har jag världens längsta nätverkskabel så man skulle ju kunna köra Spotify och ställa datorn på köksbordet kanske. Tänk vad man kommer på när man kommenterar ;)

2009-08-26 @ 18:28:09
URL: http://sunkliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0