Inspirationen börjar spira

Jag sitter och läser lite nya bloggar och känner mig smått inspirerad. Skulle vara riktigt roligt om det håller i sig in i det nya året och jag kan få bjuda er på lite inspiration och härlig, rolig, tokig, berörande m.m m.m läsning under nästa år. Det är i det närmaste ett år sedan jag startade denna blogg och jag tycker om den men har kännt på sistone att tiden inte riktigt funnits. Jag hoppas att jag ska hitta den under nästa år och att jag även ska finna inspiration från allt som finns runtomkring mig så att jag ska kunna producera lite fler inlägg.

I min närmsta (relativt, förhoppningsvis) framtid finns ett litet projekt som jag skulle vilja bjuda med er på. Både som smakråd och för att inspirera, eller mer roa kanske. Beroende på hur det går. Vi får se hur det blir, häng med så får ni se.

Nu vill jag önska er ett

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Märta

Låter spännande... Så vill jag förstås passa på att önska GOTT NYTT ÅR och så hoppas jag att julen var bra också för den delen!

2009-12-31 @ 12:16:52
Postat av: Elisa

Oj Vad nyfiken jag blir

Jag ser fram emot vad du nu har i kikaren

Kram/E

2010-01-04 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0