Att göra!

Saker jag borde göra för att hemmet och jag ska må bra.

Rensa avloppen i badrummet.
Skriva blogginlägg om kalas.
Läsa artiklar relaterade till skolarbete.
Sova.
Tvätta kläder.
Stryka kläder.
Umgås med mamma.
Umgås med sambon.
Plantera om blommor.
Sticka färdigt sambons sockar.
Sticka färdigt en mössa till en väntad liten människa.
Handla.
Träna.


Vad gör jag då? Sitter i soffan och fastnar framför Tv-program jag egentligen inte vill se. Går och sover för sent och får för lite sömn. Känner mig allmänt nere och kommer mig inte för att göra nånting vettigt.
Jag skärper nog till mig tids nog men till dess får ni hålla till godo med halvdana inlägg om inget särskilt genomtänkt.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Hej Syster,



Jag tänkte ringa och gratta på lilla Cs födelsedag men jag har jobbat som en tok och känt mig krasslig fortfarande så jag orkade inte igår. Känner mig lite dålig därför...men det var skoj att ses förra helgen så jag är inte jättedålig iaf:)

2009-02-27 @ 00:12:47
URL: http://blog.schwed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0