Melodifestivalen

Ja jag måste ju kommentera den lite. Skrev ju inget om den förra veckan, efter delfinal två. Det jag konstaterade efter gårdagen var att Petra Mede blir då inte nå bättre, men jag vet inte omjag kan säga att hon blir sämre heller. Klen tröst dock. Vad gäller låtarna så känns det som att de tar sig lite. Tyckte dock att Maja Gullstrand skulle få gå vidare med sin låt Här för mig själv. Jag gillade känslan i den och att den inte var så hysteriskt festivalig. Men jag lyckades gissa att de fyra som gick vidare skulle göra det. Däremot fanns inte Mikael Rickfors med bland min gissning. Men det brukar ju alltid vara någon som överraskar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte fattat riktigt vad folk har emot Petra. Själv tycker jag att hon är rätt rolig, fast jag har ju sjuk humor också.



Fredrik och jag har separerat och jag och Alice flyttar själva tillbaka till Umeå. Jag står fan inte ut här uppe. Får se hur det går med allt framöver, blir nog rätt tufft att vara ensam men men...

2009-02-24 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0