I sista stund.

SHIT! Den nya terminen börjar i morgon och jag skulle gå in på CSN för att lämna studieförsäkran så att jag får några pengar så snart som möjligt. Men ingen ansökan fanns att lämna studieförsäkran för. Gissa om jag blev snopen och ställd. Jaha, har dom inte fixat det här? Varför finns ingen anmälan? Det har ju fungerat förut, av sig självt typ, eller? Kom på att jag hade nog inte ansökt om studiebidrag/lån så det var bara att göra det. Men för att göra det på deras hemsida är man tvungen att logga in med BankId. Men det har jag ju så det är inga problem, eller? "Det finns inget giltigt bankId i mappen" VA? Men det vet jag att jag har. Men just ja, jag har ju ny dator och har inte flyttat mitt bankcertifikat..... Ja som ni förstår så tog detta ganska lång stund innan jag fått ordning på men nu äntligen har jag skickat iväg en anmälan. Hoppas bara att det inte strular nu så jag får några pengar snart. Kassan har börjat sina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0