Äntligen!

Det är iallfall vad jag hoppas att ni kommer att säga när ni ser att jag är tillbaka. Å den här gången ska jag verkligen försöka skriva något minst en gång i veckan. Eftersom att jag inte skrivit på ett tag så har jag ju lite att rapportera om. Vår semester till att börja med. Men i det här inlägget nöjer jag mig med några bilder från dagen som gått. Håll till godo.

Foto: Privat

Foto: Privat

Efter flera veckor utan sin cykel fick sonen ÄNTLIGEN! ta ut den igen. Runt runt runt cyklar han i parken.

Foto: Privat

Nog tycker jag att det finns sämre sätt att avsluta semestern på. Vi valde picknick nere vid älven. I morgon börjar både jag å sambon jobba. C ska var med sin farmor, de kommer säkert att ha roligt.

Kommentarer
Postat av: Märta

Ja, ÄNTLIGEN! Har ni haft det bra på semestern?

2009-07-20 @ 08:14:00
URL: http://sunkliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0