Födelsedagskalas

Nu har vi haft kalas i dagar tre. Vi började i Onsdags med tårta och paket. Redan på morgonen till frukost fick han öppna några paket och sedan på eftermiddagen då farmor kom förbi så åt vi tårta och öppnade fler paket. På torsdag kom mormor och då blev det mer paketöppning, men ingen tårta dock. Sedan hade vi avslutningen på lördag då kusinerna med föräldrar kom förbi med paket och såklart åt vi tårta då med. Sedan hade vi en trevlig middag tillsammans. Min mamma (mormor) hade lagat till lammkött som vi haft i frysen i ett år snart. Till det åt vi potatisklyftor och rårivna morötter, lite sallad och tomat. En lite högljudd men absolut rolig eftermiddag blev det. Barnen sprang runt och lekte så att de blev alldeles svettiga och var tvugna att ta av sig tröjorna. Här under följer några bilder. Blev inte så många kort knäppta då jag filmade en del i stället. Får se om jag får till någon videosnutt som jag kan lägga ut senare.




Foto: Privat
 Kung caspian i full färd med att blåsa ut ljusen, de långa sprakar lite som tomtebloss, men inte så mycket som jag trott och hoppats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0