Myrornafynd och ännu en skapelse av min mor

Min mamma är här och hälsar på och jag måste ju visa er vad hon åstadkommit under förra helgen då hon var på tovningskurs. Hon är ju helt otrolig på att hantera diverse material. Här har jag bara visat er vad hon kan åstadkomma med ull, det är dock bara en bråkdel. Hon är även skicklig på att hantera lera och jag har beställt en fönsterlampa till vårat sovrum, men hon vill att jag ska göra en ritning på den och det tycker jag är svårt. Jag har nämligen ingen helt klar bild över hur jag vill att den ska se ut.







Vi gjorde ett besök på myrorna, min mor och jag. Vi hade nämligen ett ärende på affären och passade på. Jag hittade denna fina väska och en omlott kofta i bomull. De hade mycket för 20 kronor då de firar 20-års jubileum under dessa dagar. Jag provade blandannat en kappa men den satt inte riktigt bra annars hade det varit ett superfynd eftersom den kostade just 20 kronor. Väskan gillar jag skarpt och tänkte att den är nog rätt gammal, jag såg dock när jag skulle ta bort lappen att den kommer från HM, den är troligvis inte så gammal som jag trodde, lite tråkigt, men jag gillar den ändå.

Alla Foton: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0